Politica

Snoop.ro: Campania PNL de pe TikTok ajunsă să-l susțină pe Georgescu „a fost ideea lui Rareș Bogdan”

O investigație Snoopo.ro aduce noi informații despre campania de pe TikTok prin care liberalii l-au promovat pe Călin Georgescu.

„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, afirmă mai mulți lideri din fosta și actuala conducere a PNL referitor la campania finanțată de liberali, documentele CSAT indicând că aceasta a fost realizată în favoarea lui Călin Georgescu.

Citește și: Bolojan neagă că PNL a plătit o campanie care l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok

Eurodeputatul a confirmat ceea ce au afirmat mai multe surse din PNL: că încă din primăvară a introdus firma FameUp la PNL, platforma prin care au fost furnizate scripturile pentru micro-influencerii implicați în campania de pe TikTok.

Liberalul recunoaște că s-a întâlnit cu reprezentanții FameUp, dar afirmă că nu a urmărit campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în responsabilitățile sale.

„Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care a avut mână liberă pe subiectul ăsta”, a spus Rareș Bogdan.

Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin intermediul firmei Kensington, l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok și a înregistrat 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții agenției Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată, iar hashtag-ul original era „Echilibru și Seriozitate”, destinat promovării candidatului liberal Nicolae Ciucă.

Mai multe detalii pot fi găsite pe Snoop.ro.

+++

Pe 21 decembrie, Snoop.ro relata că ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Georgescu pe TikTok. Aceasta face referire la campania #EchilibrușiVerticalitate, care a fost derulată cu influenceri pe TikTok, iar un document desecretizat al CSAT susține că „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Rusia în Ucraina” înainte de invazie.

Exit mobile version